Tuesday, January 24, 2017

Kansas City

Esimene öö Kansas City's möödus rahulikult.. Me magasime Amaraga all korruse telekatoas diivanil ning öösel oli keegi vastu välisust peksnud ning Amara oli üles äragnud (ma loomulikult ei kuulnud midagi). Ta arvas, et äkki tuli Zavion öösel koju niiet läks julgelt ust lahti tegema. Zavioni asemel oli seal ukse taga hoopis politsei. Nimelt oli politsei teinud oma tavalist öist ringsõitu tegemas ja nägid, et meie majal oli garaažiuks pärani lahti ning tuli põles. Garaažist läheb lukustamata uks tuppa. Ma magasin 1m kaugusel sellest uksest :))))) Õnneks midagi ei juhtunud ja Amara pani garaažiukse kinni ja mendid sõitsid edasi. Hommikul oli jälle hommikusöögi laua ääres jälle rääkida mis oli öösel juhtunud nagu paar ööd enne, kui too tüdruk meile ukse taha tuli. Good old America! Päeval sadas korralikult vihma, nii et meil väga midagi teha polnudki, niiet otsustasime minna mingisse game center'isse aega veetma. Lõpuks ikka had so much fun, olin juba unustanud kui lõbus oli (peaaegu) kogu perega...
siinkohal ma eelmine kord lõpetasin kirjutamise ja to be honest, siis ma enam väga palju ei mäleta.

Olime paar päeva Kansas Citys ja sõitsime tagasi Iowasse. Viimane õhtu oli tõsiselt kurb, see polnud lihtsalt tolle külaskäigu viimane õhtu, vaid see oli viimane õhtu mul selles majas.. Ma võisin seal küll ainult 11 kuud elada, aga need olid kõige emotsionaalsemad, vingemad ja õpetlikumad 11 kuud. Selles majas muutusin ma selleks inimeseks kes ma täna olen. Ütlesin hostemale ka, et selline tunne on nagu mu lapsepõlve kodu müüakse maha, ebareaalne kui palju mälestusi mul selle majaga on.
Niigi enamus mu sõpradest on sealt ära kolinud, nüüd ka vanemad. Tänaseks päevaks ei ela sealkandis enam ühtegi mu hostpere liiget, Amara jäi natukeseks veel Fort Dodge'i elama kui hostvanemad ära kolisid, aga nüüd ta kolis ka Des Moinesi kuhu ta ema ja Annalise kolisid.


Joy, Zavioni ja Marianne'i uus kodu


video






No comments:

Post a Comment