Monday, May 16, 2016

Day 2

Esimene öö möödus rahulikult, aint et kell 5 hommikul otsustas mu aju, et eestis-on-kell-juba-piisavalt-palju ja ma ei saanud enam magada (isegi kui ma olin maganud aint 5h ja eelmine öö 3h)…Istusin kella 7ni hommikul üleval, lugesin Eesti uudiseid, rääkisin oma peiksiga juttu ning ootasin millal uni tuleb tagasi. Hommikul ärkasin Maddie sõnumite peale ning teistel oli päevaks juba plaan paigas.. 
Amara lõpetas kell 4 töö, nii et selle ajani ma vaatasin eurovisiooni (aitäh hola programm, mis pettis mu arvuti ära arvamaks, et ma olen Eestis ja sain kuulata Juurt ja Kivirähki <3333). Ma lihtsalt pean siinkohal ära mainima, et kuigi Eesti ei saanud finaali, ma ei saaks Jüri üle rohkem uhke olla! Meie oma YFUkas, alles vallutasin temaga ELOl hommikuvõimlemise kavaga Väike-Maarja kooli lava ja nüüd ta (põhimõtteliselt) vallutas ka eurovisioonilava! 
Igatahes, ma olin väga elevil ja rõõmus eurovisiooni üle (õnneks ma hääletust ei näinud ja poole laule ka mitte, sest mehed stuudios olid palju huvitavamad), aga siiski!! Istusin üksinda voodis keset päeva, teki all, sõin igast jama ning rõõmustasin omaette. Enne hääletuse algust jõudis Amara töölt koju ning Maddie jõudis temaga samal ajal meile. Panime kiirelt asjad kokku ning panime Des Moinesi poole ajama. Läksime Bethile külla (ta käis meie koolis, oli koos Maddiega senior). Ta elab tohutult armsas korteris, selline classic USA korter, aint, et seal oli 3 magamistuba ja ta elas seal üksinda. Chillisime natuke seal, sättisime end valmis ja läksime Stand Up Comedy’t vaatama-kuulama. Ma olen käinud paaril korral killukeldril ja ootasin midagi sarnast… Aga see oli veel 100x parem, meil kõigil oli vist mingil hetkel pisarad silmas naermisest. Esinesid 2 tumedanahalist meest ning üks latiino naine.. Nad olid pärit Chicagost ja New Yorkist ja appii no, see polnud okei mis huumor seal oli. Mul on päris tobe ja lapsik ja veider huumor…ja ma sobisin sinna ruumi niii hästi :)) Lisaks on juba comedy’t lõbusam vaadata USAkatega, sest nad teevad lärmi ja elavad kaasa kõigele, samal ajal kui eestlased muigavad vaikselt õlleklaasi taga. No matter what, Eesti või USA, kõik comedy night’id kus ma käinud olen on mega lahedad to be honest!
Peale comedy night’i läksime tagasi Bethi juurde, paar nende sõpra tuli ja veel mu 2 vana kooliõde. Üks kutt oli saksamaalt,i keoli kolinud väiksena juba Iowasse ja rääkis kuidas igatseb euroopat ja tahab nii väga Saksamaale tagasi kolida.. Vahva oli lõpuks, et oli keegs nägi Iowa inimesi samasuguse pilgu läbi nagu mina ja kuulda tema jutte ja arvamusi. Õhtu lõpuks me saime aru, et me olime istunud kogu grupiga lihtsalt ringis 4-5h ja rääkinud, presidendivalimistest, terrorismist, pagulastest, ISISest, dark web’ist, narkootikumidest, illuminatist, 9/11st, pentagonist, vandenõuteooriatest ja ühesõnaga kõigest mis minule huvi pakub ja mida ma olen läbi ja lõhki uurinud (v.a ISIS, pagulased ja narkootikumid)… Otherwise ma teiste teemadega suht nerd olnud ja reachers paper’eid lugenud, sest kuigi kõik need teemad panevad Sind maailma vihkama natukene ja Sa saad aru, et Sa ei taha elada enam siin planeedil, on see siiski väga huvitav. Kui keegi ei taha täna öösel magada, siis lugege mis koht on deep web, väga jube, 10/10 ei soovita. (natuke kardan sellest kirjutada). Kutid rääkisid narkost mis on levima hakanud (USAs levivad periooditi erinevad narkootikumid erinevatel aegadel nagu ma olen aru saanud..) Üks kutt näitas videoid sellisest narkost nagu waka. Ma ausõna ei saa aru mis inimestel peas toimub, et midagi sellist teha või üldse mõelda selle tegemise peale. Vaatasime videoid ning see reaalselt muudab inimesed kõndivateks zombideks.. Nt ühes videos üks mees lihtsalt jooksis mööda autosi ja jooksis enda peaga autoklaase katki... For what bro? Paraku see vist on levima hakanud mu kodukandis ja see hetk ma küll mõtlesin, et thank god, et Eestis pole nii paljusid selliseid asju nagu USAs, sest see on nii õudne.

ÜHESÕNAGA siis jah.. leidsin end kell 5 hommikul elutoas madratsi peal pikali Amaraga, teised ümber diivanitel pool-magavalt ning vestlused jätkusid. Too hetk ma sain aru, mul võttis ainult paar aastat aega, aga ma lõpuks kuulsin USAkate siiraid arvamusi asjadest mis maailmas toimub… Kui nüüd aus olla, siis ma ootasin midagi hullemat. Aga ei, nendega sai täitsa argumenteerida ja sain uusi ja huvitavaid asju kuulda nende presidendikanditatuurist ja mis toimub USA valituses (even tho ma võtsin sellist ainet koolis nagu American Government, ma ei  tea sellest midagi, sest noh see aine oli full häma ning ma ei õppinud mitte midagi).Mina vajusin mingi hetk ära ja peatselt kuidagi läbi une panin tähele, et teised lahkusid ja me panime Amaraga kuidagi endale äratuse - saime 2 ilusat tundi magada! Aga vot niii tore ja vahva ja rahulik õhtu oli, ma poleks midagi sellist oodanud ameeriklastest kui aus olla! olen õnnelik!




mängisime mingit lauamängu.. Sakslane tegi natuke nalja oma ühe vastusega 
(andke andeks halva nalja pärast)


No comments:

Post a Comment